top of page
-
Waarom vaste prijzen?Wij willen dat onze klanten op voorhand weten wat ze kunnen verwachten, dat is onderdeel van onze transparante service.
-
Do you also provide services in English?Yes, in the top right corner of our website you can switch to the English language. When booking online, you can read the description for each of our services by scrolling down below the Dutch description. Unfortunately, we are unable to translate the name of our services. If you have any questions about them, please do not hesitate to contact us for more information.
-
Wat is inbegrepen in de prijs?Bij elke dienst die we bieden staat een overzicht van de inbegrepen werkzaamheden. Het apparaat dat aangesloten dient te worden of de nieuwe stopcontacten zelf zijn dus niet inbegrepen in de prijs. Een uitzondering is bij het vervangen van de wasmachine/beluchter kraan, deze is wel in de prijs inbegrepen, zie Wasmachine kraan vervangen.
-
Wanneer heb ik een witgoed service met tillen nodig?Bij Van Mijn Klus Af maken we voor witgoed een onderscheidt tussen services mét en zonder tillen inbegrepen. Mét tillen betekent dat uw product omhoog wordt getild tot de verdieping waar deze aangesloten/ingebouwd moet worden. Witgoed services zonder tillen gaan ervan uit dat het product ofwel op de begane grond staat, of dat er een lift/oprijlaan aanwezig is vanaf de begane grond tot de verdieping waar het apparaat aangesloten/ingebouwd moet worden.
-
Rekenen jullie voorrijkosten binnen de provincie Zuid-Holland?Nee! Zolang uw adres binnen de provincie Zuid-Holland valt, rekenen wij geen voorrijkosten en hoeft u dus alleen rekening te houden met de vooraf aangegeven bedragen bij het boeken van de dienst om van uw klus af te komen.
-
Rekenen jullie voorrijkosten buiten de provincie Zuid-Holland?Aangezien wij vanuit één locatie werken, zijn we genoodzaakt om voorrijkosten te rekenen indien u woonachtig bent buiten de provincie Zuid-Holland. Deze kosten bedragen € 0,99 per kilometer (beperkt tot één richting). U ontvangt vooraf een overzicht van deze toeslag. Wij werken vanuit Vlaardingen, Zuid-Holland.
-
Hoe is de prijs van mijn klus opgebouwd?Bent u woonachtig in Zuid-Holland? Dan is de prijs die u ziet verschijnen het totaalbedrag. U kunt dit makkelijk online betalen bij het boeken of u kunt ervoor kiezen om pas te betalen indien u 100% tevreden bent met de werkzaamheden. Hiervoor krijgt u een betaallink via de mail.
-
Hoe lang duurt mijn klus?Bij het boeken van al onze diensten ziet u een tijdsindicatie van hoe lang uw klus ongeveer gaat duren. Dit is een schatting en kan naargelang de daadwerkelijke situatie afwijken.
-
Hoe wordt ik op de hoogte gehouden?U krijgt na het boeken altijd een bevestigingsmail van ons. Daarnaast krijgt u twee uur vooraanvang de werkzaamheden nog een sms ter herinnering van uw afspraak. Ten slotte ontvangt u een half uur van te voren een telefoontje van ons wanneer we onderweg zijn.
-
Hoe snel ontvang ik een offerte?Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen na ons bezoek een offerte via de mail te delen indien het een grote klus betreft. In uitzonderlijke gevallen zal meer tijd nodig zijn, hiervan wordt u ter plekke op de hoogte gebracht.
-
Heb ik garantie op mijn klus?Ons doel is om de beste service te leveren, u krijgt op onze werkzaamheden daarom altijd 10 jaar garantie. Mocht er dus iets mis gaan of u twijfelt alsnog ergens over? Neem contact met ons op onder vermelding van uw factuurnummer en wij zullen ons best doen om het voor u op te lossen.
-
Wat als de werkzaamheden niet uitgevoerd kunnen worden?Mocht op locatie blijken dat we niet aan onze belofte kunnen voldoen en wij niet kunnen helpen? Dan vervalt uw betaalverplichting en krijgt u eventueel betaalde kosten netjes teruggestort.
-
Hoe waarborgen jullie mijn veiligheid?Voorkomen is beter dan genezen! Onze professionals worden pas op pad gestuurd als ten minste één persoon in het bezit is van een VOL-VCA certificaat. Hier mag u natuurlijk altijd naar vragen wanneer wij bij u op bezoek zijn. Lees meer over dit certificaat via https://www.vca.nl/diplomas-certificaten/vol-vca
-
Mijn klus staat er niet bij, wat nu?Wij focussen ons voorlopig op klussen die binnen een dag afgerond kunnen worden. Heeft u echter iets groters voor ons, of staat uw klus er simpelweg niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactformulier met zo veel mogelijk details. Wij nemen altijd contact met u op om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
-
Past mijn apparaat wel?Twijfelt u of een apparaat gaat passen? Bijvoorbeeld de nieuwe vaatwasser in uw bestaande keuken, het is ons een genoegen om u ook daarmee te helpen. Neem contact met ons op en wij proberen u op afstand te helpen en te adviseren.
-
Hoe zit het met mijn betaling?Bij Van Mijn Klus Af proberen we het betaalproces zo makkelijk mogelijk te maken. U kunt op drie verschillende momenten betalen voor onze diensten, de keuze is aan u. Vooraf U kunt ervoor kiezen om bij het boeken van uw service meteen het volledige bedrag af te rekenen via bijna elke mogelijke betaalmethode in Nederland. Na afloop - contant Wilt u liever wachten en pas betalen nadat uw klus geklaard is, dan kunt u aan het eind van ons bezoek ook contant betalen. Na afloop - online En als u liever achteraf, maar niet contant wilt betalen, dan is er ook de mogelijkheid om een betaallink te ontvangen met een betaaltermijn van 30 dagen zodat u op uw gemak op een later moment de betaling uit kunt uitvoeren.
-
Welke betaalmethoden accepteren jullie?Bij Van Mijn Klus Af accepteren wij de meest voorkomende elektronische betaalmethoden als u ervoor kiest om online af te rekenen. Een overzicht vindt u onderin op elke pagina van onze website weergegeven. Wilt u toch na het afronden van uw klus betalen? Dat kan en mag! Dit kan zowel online als contant.
-
Komen er nog servicekosten bij de vermelde bedragen?Nee! De prijs die u ziet staan is de prijs die u betaald voor de vermelde service. Komen we er tijdens de klus achter dat er noodzakelijkerwijs extra kosten bijkomen? Dan overleggen wij altijd eerst voordat we verder gaan.
bottom of page